ممیزی جامع انرژی ساختمان ستاد سازمان ایمیدرو

پروژه اجرا شده شرکت آسیاوات

اطلاعات پروژه
توضیحات:

نام پروزه:ممیزی جامع انرژی ساختمان ستاد سازمان ایمیدرو

نام کارفرما: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران

مجری: شرکت مهندسی آسیاوات

توضیحات:

مطابق با آمار انرژی سالیانه کشور، بیش از یک سوم انرژی در بخش ساختمان مصرف می­شود .در میان ساختمانهای موجود، بخش اداری سهم عمده­ای از مصرف انرژی را به خود اختصاص داده است. از طرفی با حذف یارانه­های انرژی و واقعی شدن قیمت ها و بروز حساسیت های بجا و ارزشمند در خصوص کاهش مصرف و هزینه ­های انرژی، پیاده­سازی مدیریت و ممیزی انرژی بیش از پیش مورد توجه مدیران ارشد سازمان ها قرار گرفته است.

ارائه خدمات مشاوره انرژی در ساختمان ها با هدف بهینه سازی مصرف حامل های انرژی (حرارتی و الکتریکی) مصرفی و کاهش هزینه­ های مرتبط، ایجاد شرایط آسایش برای بهره برداران ساختمان مطابق با استانداردهای موجود وکاهش آلودگی محیط زیست ناشی از مصرف سوخت های فسیلی انجام می­ گردد.

شرکت مهندسی آسیاوات یکی از شرکت‌های پیشگام و فعال در زمینه اجرای پروژه­های بهینه‌سازی، مدیریت و ممیزی انرژی در بخش ساختمان و صنعت (اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه مدیریت و ممیزی انرژی در بخش صنعت و ساختمان)، با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و امکانات گسترده سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این زمینه، همچنین سوابق طولانی در مطالعه و اجرای پروژه ‍‌های ممیزی و مدیریت انرژی، آماده انجام خدمات ممیزی جامع انرژی و شناسایی فرصت های بهبود در ساختمان مرکزی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران می‌باشد. این شرکت امیدوار است با اجرای این پروژه، بتواند قسمتی از تلفات و هزینه‌های انرژی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران را کاهش دهد.